สล็อต ผู้ ชนะ 777สล็อต ผูก บัญชี ธนาคารสล็อต ผูก วอ เลทสล็อต ฝสล็อต ฝาก 1สล็อต ฝาก 1 ได้ 100สล็อต ฝาก 1 ได้ 50สล็อต ฝาก 1 บาท โบนัส 50สล็อต ฝาก 1 บาท โบนัส 99สล็อต ฝาก 1 บาท โบนัส 99 2025สล็อต ฝาก 1 บาท โบนัส 99 ล่าสุดสล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 100 2025สล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 100 ล่าสุดสล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 100 ล่าสุด 2025สล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 100 วอ เลทสล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 50สล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 50 ล่าสุดสล็อต ฝาก 1 บาท ได้ 99สล็อต ฝาก 1 บาท ฟรี 99สล็อต ฝาก 1 บาท รับ 100 ล่าสุดสล็อต ฝาก 1 บาท รับ 20สล็อต ฝาก 1 บาท รับ 50สล็อต ฝาก 1 บาท รับ 50 วอ เลทสล็อต ฝาก 1 รับ 100 ล่าสุดสล็อต ฝาก 1 รับ 100 วอ เลทสล็อต ฝาก 1 รับ 50 ล่าสุด 2025สล็อต ฝาก 10 รับ 100 true walletสล็อต ฝาก 10 รับ 100 ทำ ยอด 200สล็อต ฝาก 10 รับ 100 ล่าสุดสล็อต ฝาก 10 รับ 100 วอ เลท ฟรี Международният конкурс на София Филм Фест 2020 - kinoto.bg

„18 % сиво“ („18 % Grey“, 2020) е филм на Виктор Чучков-син, създаден по едноименния роман на Захари Карабашлиев; втора творба на режисьора след „Тилт“ (2011). В главните роли са Рушен Видинлиев и Доля Гавански, оператор е Ненад Бороевич. Влюбените Захари и Стела решават да следват своята мечта като се преместват от Варна в Лондон. Оцеляването им там не се оказва толкова лесно. Стела напуска Захари и той се отправя на лудо пътешествие от Лондон до Берлин - в това пътуване разкрива истината за изгубената си любов, а пътят го води до неочаквани разкрития за самия него. „18 % сиво“ е копродукция между България, Германия, Северна Македония, Сърбия, Белгия.

18-percent-grey02.jpg

Работил по различни документални проекти и книги, свързани с важни теми от историята на човечеството, Рудолф Херцог, 47-годишният син на Вернер Херцог, дебютира в игралното кино с британския филм „Как да имитираш война“ („How to Fake a War“, 2019). Сюжетът ни отвежда в Лондон през 2018 година, когато остават само пет дни до големия ден - когато повече от 100 музиканти (дори „Бийтълс“, в пълен състав?!) ще участват в благотворителното събитие „Война на войната“, най-големият концерт за всички времена, пред милиарди зрители в целия свят. Главни действащи лица са една ПР-майсторка на име Кейт и организатора на събитието - рокзвездата с труден характер Хари Хоуп, който е сериозен его-маниак с месиански комплекс. Според неговите представи войните се водят, за да бъдат спечелени…

How-to-Fake-a-War-6.jpg

В тазгодишния международен конкурс е и белгийският филм на дебютиращата режисьорка Ева Куул – „Клео“ („Cleo“, 2019), показан с успех на фестивала в Гент, с награди за изгряваща звезда и за дебютен филм от Рим 2019. „Клео“ е история за едно момиче, което се опитва - чрез силата на волята и на музиката - да се измъкне от лапите на депресията и да си върне живота след тежка автомобилна катастрофа, отнела родителите й. Тя се обръща за помощ и утеха към мистериозния Лео, без да подозира, че той крие опасна тайна. Филмът на фламандската авторка съчетава елементи на психо-трилър и дълбока въздействаща драма и предлага на зрителите вълнуващо преживяване.

Cleo3.jpg

Съседна Гърция участва в конкурсната програма на София Филм Фест с „Обикновен човек“ („A Simple Man“, 2020) на режисьора Тасос Геракинис. Сюжетът проследява известен главорез, хванат в капан, в изолирано село близо до границата, който се опитва да избяга в съседната страна. Той улавя мирен винопроизводител и го взима за заложник в собствения му дом, докато властите стягат примката около него… „Обикновен човек“ е филм за силата на любовта, истината и човешките взаимоотношения, пречупени през лъжите и фалша на действителността.

Смелата социална сатира на обсебеното от пари общество на съвременен Китай „Прати ме в облаците“ („Send Me to the Clouds“, 2019) е впечатляващ дебют на писателката и режисьор Конкон Тен. Филмът се съсредоточава около младата Нан Шен (Яо Чен), чието име на китайски език носи символичното значение „надминаване на мъжете“. Тя е само на 29 години, журналистика е, но е твърда, практична жена с циничен поглед към света, а мечтата й е да пише като своя идол Хемингуей. Тя е диагностицирана с рак на яйчниците, но копнее за истинска любов и поема на лично екзистенциално пътешествие.

Send-Me-to-the-Clouds2.jpg

Турският филм „Пустош“ („Steppe / Bozkir“, 2019) на режисьора Али Йозел идва в София след като спечели 11 награди в почти всички категории на филмовия фестивал „Златен портокал“ в Анталия. „Пустош“ е необичайната история за опита за „евакуация“ на главния герой Ахмет поради строежа на нов язовир. Ахмет сам се превръща в затворник на традициите, като неговият свят се върти около дома му и градината, където е погребана жена му - и категорично отказва да се премести в нова къща, въпреки настояването на племенниците си…

Steppe2.jpg

Копродукцията между Германия и Китай „Риба, плуваща по гръб“ („A Fish Swimming Upside Down“, 2019) на българската режисьорка Елица Петкова проследява сърдечните отношения между Андреа, жена без минало, Филип и неговия син. Своеобразният любовен триъгълник е изпълнен с очаквания, копнежи и страхове, като оставя отворени въпросите кой знае какво и за кого. Това в вторият пълнометражен филм на Елица Петкова след „Жалейка“, представен в Берлин през 2016 и спечелил голямата награда на 20-ия София Филм Фест.

A-Fish-Swimming-Upside-Down2.jpg

Европейската копродукция между Литва, Латвия, Германия и Гърция „Родина“ („Motherland / Gimtine”, 2019) на сценариста-режисьор Томас Венгрис разказва за завръщането на майка и нейния син в страната им Литва след дълги години емигрантски живот в САЩ. Дивият нов Изток обръща мечтите им с главата надолу – момчето иска да се забавлява по време на лятната ваканция, а майка му се надява да „рестартира“ живота си, побеждавайки носталгията и проваления си брак... „Това е впечатляващ игрален дебют, който изследва идеи за културна идентичност и наследство“, пише в ревюто си за филма Screen Daily.

Motherland_03.jpg

„Сестра“ („Sister“, 2019) е втори филм на Светла Цоцоркова след носителя на многобройни международни отличия „Жажда“. Филмът има завидна фестивална съдба – с премиера и диплом в Сан Себастиан диплом, с голямата награда на фестивала в Котбус – Германия, с приз за операторско майсторство от Варна, награда на младежкото жури на ФИПРЕССИ във Варшава.

„Филмът на Цоцоркова е за семейния живот и сестринството, за малките, уж невинни лъжи, които споделят членовете на едно семейство, и за начина, по който могат да бъдат преодолени противоречията между близки хора – теми, които са познати на всеки от нас“, пише списание Variety.

Главната роля във филма е поверена на Моника Найденова, откритие на Светла Цоцоркова от нейния дебют „Жажда“. В останалите роли са Светлана Янчева, Асен Блатечки, Елена Замяркова, Валентин Ганев, Иван Савов и Александър Бенев. Сценарият е на Светослав Овчаров и Светла Цоцоркова, които са и продуценти на филма.

Sister_004.jpg
 

„Среднощно” („Nocturnal“, 2019) е пълнометражният дебют на британската сценаристка и режисьорка Натали Бианкери. По думите й филмът е „психологически трилър със сложна структура на характерите“.

„Това, което задвижва действието, е енигматичното приятелство между Пийт и Лори. Творбата провокира възприятието ни за табу и стереотип… Каква може да бъде алтернативната връзка „баща-дъщеря“, ако бащата не е способен да носи отговорност? Вярвам, че подобна „алтернативна връзка“ се случва често и съм щастлива, че съм първият режисьор, който я представя на екрана“, казва Бианкери.

Nocturnal7.jpg

Унгарският филм „Тези, които останаха“ („Those Who Remained / Akik maradtak“, 2019) е втори игрален филм на режисьора Барнабаш Тот и беше официално предложение на Унгария за наградите „Оскар“. Това е лирична история за лечебната сила на любовта, а във фокуса на сюжета попадат младо момиче в Унгария и оцелелите от Холокоста след Втората световна война. 42-годишният лекар Алдо се сближава с 16-годишната Клара, която все още има надежда, че родителите ѝ са оцелели. Ала под влияние на социалистическите идеи, тяхната емоционална връзка като на баща и дъщеря започва да предизвиква неодобрение.

Those-Who-Remained7.jpg

Филмът на режисьора Масуд Бакши „Ялда, нощ за прошка” („Yalda, a Night for Forgiveness”, 2019) бе удостоен с Голямата награда на журито за международен драматичен филм, Сънданс. Оператор на копродукцията между Иран, Франция, Герания, Швейцария и Люксембург е българинът Юлиан Атанасов, познат на публиката от „Източни пиеси”, „Островът” и „С лице надолу” на Камен Калев, „3/4” на Илиян Метев и др. Историята проследява премеждията на една млада жена, която е обвинена за убийството на собствения си съпруг и е произнесена смъртна присъда. В нощта за прошка властите я включват на живо в телевизионно предаване, за да може единственото дете на съпруга й да прости престъплението й, но се случват неочаквани събития по време на телевизионния ефир и двете жени са поставени пред сериозен избор...

Yalda3.jpg

Председател на международното жури е роденият във Великобритания режисьор Питър Уебър, членове са мексиканският продуцент Николас Селис, българската актриса Ирмена Чичикова, испанският режисьор и продуцент Луис Миняро и независимият американски продуцент Джим Старк.

Свързани статии