หวย ออนไลน์ วัน นี้โปร เน็ตดู บอล สด ออนไลน์ พรีเมียร์ ลีก คืน นี้สลาก ออนไลน์ 80 บาทชมรม หนี้ บัตร เครดิต 2565ถ่ายทอด สด ฟุตบอล โลก 2025 วัน นี้ฟุตบอล โลก ครั้ง ที่ 208 ทีม ยู ฟ่า แช ม เปีย น ส์ ลีกวิเคราะห์ บอล วัน นี้ ฃดู บอล ออนไลน์ ช่อง 5ตรวจ หวย 16 พ ค 64ดาวน์โหลด สล็อต มาเฟีย 88หวย ไทยรัฐ 16 6 64ไฮโล โมบายsuperslotv9 เครดิต ฟรี 50สมัคร งาน ขายยูโร 2025 ตาราง แข่งหวย ลาว ออก วัน ไหน บ้างท รู พ้อ ย แลก เงินหวย ดัง งวด 16 มิ ย 64หวย ดัง งวด 16 พ ค 64โปรแกรม แข่งขัน ยูโร 2025มา ส คา ร่า เทพดู หวย ไทยรัฐ เดลิ นิ ว ส์ทาย ผล บอล โลก 2025 ไทยรัฐโปรแกรม แข่ง ยู ฟ่า แช ม เปีย น ส์ ลีกเครื่องมือ วิทยาศาสตร์ เคมีกด เงิน เฟิ ส ช้อย "Анимационните хибриди" от Надежда Маринчевска - kinoto.bg
Аниамационните хибриди

„След двете ѝ основополагащи монографии, посветени на българското анимационно кино и на анимационните техники, в току-що излязлата си трета книга Надежда Маринчевска разширява максимално полето на своите теоретични изследвания с териториите на документалното и игралното кино. В това няма нищо случайно – отново сме свидетели на посветеното ѝ изследване на изкуството на анимацията, на желанието ѝ анимационната образност да се осмисли и обхване в цялата ѝ съвременна динамика и променени контексти. В пъстрата хибридна картина на съвременния киносвят протичат постоянно паралелни процеси – от една страна – стремеж към достоверност, а от друга – тотално изчезване на истинността и доверието в образа. С цялата си книга Надежда Маринчевска доказва, че в тези процеси именно анимацията е „универсалният посредник и двигател за раждането на нови филмови форми“.“ доц. д-р Невелина Попова, сп. „Проблеми на изкуството“, бр. 3, 2015

„Анимационните хибриди“ на проф. Надежда Маринчевска разглежда смесването на видове, жанрове и филмови кодове в нови екранни форми – една от най-съществените черти на съвременния филмов процес. Анимацията е най-гъвкавата творческа форма на новия век, която прониква както в игралното, така и в документалното кино. Изследването е изградено върху тезата, че именно специфичните особености на анимационната изразност са основа и двигател на нови типове хибридност. Анализът е фокусиран върху промените, които настъпват във филмовия език в резултат на тази хибридизация в дигиталната епоха. Книгата предлага нов поглед към отношението „реално-фантазно“ в киното, а също така разглежда въпроса за „документалната анимация“ като нов тип представяне на достоверния факт.

Две от основополагащите теории за киното на ХХ век днес изглеждат все по-невъзможни. „Онтологията на филмовия образ“ на Андре Базен и „Реабилитацията на физическата реалност“ на Зигфрид Кракауер отдавна не съответстват на новите посоки в развитието на филмовото изкуство, което все по-успешно симулира (според Бодрияр), а не фиксира реалността. Развитието на новите технологии, преплитането на формите, размиването на границите между реалистично и фантастично, между документално-достоверно и авторски-сътворено отправя нови предизвикателства към осмислянето на филмовия език.

Хибридността на киното съпътства киното от самото му раждане. Явна или прикрита, в смисъла на смесване на различни видове изразни средства, тя става все по-характерен и обхватен белег на съвременния екран. А последните поне три десетилетия се характеризират с появата на особено радикални хибриди, прекрачващи установени конвенции, стилове, жанрове или видове кино. Анимацията превзема територии както на игралното, така и на документалното кино. От своя страна основните съставни компоненти на тези филмови „алхимични смеси“ често не могат да се видят с просто око, мимикрират и „се скриват“, разтварят се дифузно в нов, нетрадиционен репрезентативен код.

И няколко извода:

-    Филмовите хибриди, за разлика от обикновената колажност или пастиш, умишлено оскверняват традиционните граници, придвижват напред изразността, усилвайки ефекта от всяка отделна медия, включена в тях.

-    Всяка от отделните типове изразност (анимация, игрално кино, документализъм и т.н.) действа като увеличително огледало на другата, извеждайки напред нови възможности за въздействие.

-    В днешната визуална култура смесеното ДНК от видове, жанрове, стилове, техники и подходи е най-характерният белег на епохата. Но отново след пост- и пост-пост- модернизма се оглеждаме и за големите Авторски идеи.

-    Анимацията, от своя страна, е изконно средство за смесване между реалността и имагинерното. В този смисъл именно тя е универсалният посредник.

Свързани статии

1 Коментар(и)

  • flooniffmaP

    flooniffmaP(14 September 2020 - 12:09)

    Отговор

    http://onlinecasinouse.com/# gold fish casino slots casino blackjack <a href="http://onlinecasinouse.com/# ">free slots </a> casino play

Оставете коментар



Обнови