ติด ตั้ง pg slotทดลอง เล่น บา คา ร่า ฟรี 20000ฝาก 50 pgสูตร สล็อต ทดลอง เล่น460bet สมัครpg เว็บ ตรง ไม่ ผ่าน เอเย่นต์ 2025slot pg คืน ยอด เสีย 15ส ล็ อด ทดลอง เล่นสล็อต roma ม่า ทดลอง เล่น ฟรีเกม pg มา ใหม่ทดลอง เล่น สล็อต โร มา xฝาก วอ เลท pgse gaming ทดลองทดลอง ปั่น ส ล๊ อ ตทุน น้อย pgแอ พ แพนด้า 777pg ฝาก 9 รับ 100 วอ เลทpg1234 ฝาก 10 รับ 100pg เกม แตก ง่ายทดลอง เล่น กิเลนทดลอง เล่น สล็อต ฟรี 2025 joker โร มาสมัคร pg 100ติด ตั้ง สล็อต โจ๊ก เกอร์ 123ทอง ลอง เล่น pgsweet bonanza ซื้อ ฟรี ส ปิ น 100ทาง เข้า pg slot game vipทดลอง เล่น aztec pgทดลอง เล่น เกม ขูด บัตรslot pg ทดลอง เล่น ซื้อ ฟรี ส ปิ น „Когато обичаш, трябва да си тръгнеш“ - kinoto.bg

Велислава Корабова се появи неочаквано за мен по време на втората част от заниманията ни по кинокритика. След една късна прожекция от програмата на Burgas International Film Fest се запознах с нея и я поканих да се присъедини към групата ни. Тя се появи заредена с енергия и сподели, че нейните интереси са свързани с журналистиката. Наскоро Велислава е взела участие в летен обучителен лагер по журналистика за гимназиални ученици, организиран от Асоциацията на европейските журналисти, комисия „Фулбрайт“ и „Америка за България“. Затова няма нищо случайно, че тя спази обещанието си и написа свое ревю за филм от фестивалната програма. По-интересното е, че Велислава е впечатлена от история, която се оказа и мой фаворит сред чуждестранната селекция от късометражни конкурсни филми. „Когато обичаш, трябва да си тръгнеш“ спечели наградата на журито за най-добър чуждестранен късометражен филм. Елица Матеева

Късометражният френски филм „Когато обичаш, трябва да си тръгнеш“ на режисьорите Жозеф Розе и Пабло Котен ни отвежда в следобеда на последния снимачен ден на Лусиен (Аласан Дионг) – млад актьор. Това е първият филм за Лусиен, който се изгубва между реалността и снимачната площадка. По сценарий той е влюбен в Адел (Елоаз Годет), ала тяхната любов се пренася и зад кулисите. Приятелят на Адел я изненадва с появата си, но тя не е особено очарована, което виждаме в начина, по който се гледат с Лусиен. Следва почивката за обяд, по време на която Адел разговаря с режисьора, а до Лусиен сяда момиче, което харесва младия актьор, и му го признава.

Филмът обърква още със заглавието си, като поражда въпрос: „Ако обичам, не трябва ли да остана?“, но Розе и Котен не дават желания отговор. Те потапят зрителя в сладката тъга на заминаването и му подаряват отворен финал, който обаче подсказва отговора.

quand-on-aime-il-faut-partir.png

Режисьорите са запечатали в кадър неуловимото чувство за изгубване. Топлите пастелни цветове и леката мелодия обгръщат зрителя в меланхолията на Лусиен. Последният ден е най-наситен с емоции – тъгата от заминаването, смелостта, с която предприемаш действие, макар да знаеш предопределеността на събитията… Лусиен признава на Адел чувствата си, но реакцията й бива съзнателно незаснета – може би за да сме в напрежение, а може би защото откликът й няма значение – както и да отвърне, любовта им ще обтегне финала на един снимачен процес.

Диалозите във филма са една от най-елегантните му черти – с недоизказаността си, те разкриват всичко пред душата на зрителя. По-голямата част от комуникацията е с погледи- много добро режисьорско решение.

Лентата разглежда под микроскоп болката от раздялата и безтегловността от предстоящото заминаване. Розе и Котен изследват зад обектива хаоса от емоции в Лусиен, който трябва да замине и да остави хората, с които е свикнал, защото няма повече работа там. Зрителят се чуди: „Как човек преценява, че няма повече работа и трябва да си тръгне? Ако изпитва толкова болка, струвало ли си е да свиква с тези хора?“. Тук се появява влюбеното в Лусиен момиче. Макар на пръв поглед излишно за историята – тя само още повече заплита любовната драма между младия актьор и Адел – момичето е събирателен образ на хората, в които Лусиен е оставил следа, предизвикал е чувства, които и той е усетил в себе си - героите са огледала, които отразяват другия.

С късометражния си филм Жозеф Розе и Пабло Котен предлагат своята дефиниция за любов: да си с другия без физическо присъствие и изисквания, дори в мислите си за някого любовта съществува на 100%.