ไลน์ยูฟ่าเบทไลฟ์ คา สิ โนไลฟ์ คาสิโนไลฟ์ คาสิโนวrama66rama66rama66ผู้เล่นหลายคน คือไลฟ์ คาสิโนหลไลฟ์ บอลไลฟ์ บอล สดไลฟ์ บอล สด แมน ยูไลฟ์ บอล สด วัน นี้ไลฟ์ ฟุตบอล สดไลฟ์ ส กอ บอลไลฟ์ สกอร์ 7mไลฟ์ สกอร์ 88ไลฟ์ สกอร์ 888ไลฟ์ สกอร์ 888 ราคาไลฟ์ สกอร์ smmไลฟ์ สกอร์ เมื่อ คืนไลฟ์ สกอร์ แบบ มีเสียงไลฟ์ สกอร์ บอลไลฟ์ สกอร์ บอล สดไลฟ์ สกอร์ ผล บอลไลฟ์ สกอร์ ผล บอล เมื่อ คืนไลฟ์ สกอร์ ผล บอล สดไลฟ์ สด นํา เล่น บา คา ร่าไลฟ์ สด นำ เล่น บา คา ร่าไลฟ์ สด บอล เช ล ซีไลฟ์ สด บอล แมน ยูไลฟ์ สด บอล แมน ยู ลิเวอร์พูล „Финч“ или за безусловната обич в края на света - kinoto.bg

Тъй като най-младите почитатели на седмото изкуство, едва ли познават в дълбочина творческите изяви на Том Ханкс под диригентската палка на Земекис, би било добре да видят играта му във „Форест Гъмп“,„Корабокрушенецът“ и „Полярен експрес“. Това не е първата среща на Том Ханкс с четириног домашен любимец. Всички обичаме филмите с кучета, а Том Ханкс като полицай-следовател пред 1989 г. си партнира с огромния Хуч в „Търнър и Хуч“. Филмът „Финч“ е като моноспектакъл за Том Ханкс, защото актьорът няма диалози с реални актьори. Тук той е принуден да развива освен своите реакции и възможните реакции на невидими колеги, така предизвикателството се удвоява, а разгръщането на една обикновена сцена, в която Финч пие кафе или разлиства книга се превръща в изящно соло. По посока на своя персонаж, Ханкс трябва да изгради качествата на герой, който има трудната задача: да оцелее въпреки, с всички средства. По време на Пандемията филмът придобива особено предчувствие за бъдещето ни, предлага своя аскетична идея за това от какво имаме нужда в тези трудни дни. Зададох няколко въпроса на деца, които правят своите първи стъпки в усвояването на детайлите за света на киното от кино школа „Братя Люмиер“, свързани с филма „Финч“. Попитах ги: С какво филмът „Финч“ се отличава от други с подобна пост-апокалиптична тематика и как те възприемат приятелството между хората-роботите и животните-като алтернатива на съвременното общуване или като необходимост?“

Елица Матеева – художествен ръководител киношкола „Братя Люмиер“- Общински детски комплекс-Варна.

960-2.jpeg

„Това не е първият филм за пocт-aпoĸaлиптичeн cвят, който съм гледал, но в този не видях страх и отчаяние в героя. Филмът разказва за учен, който е оцелял, след като озоновият слой е изчезнал. Той се е научил да преживява в опустошената земя сам с кучето, което случайно е спасил и е обикнал. Знаейки, че е болен и не му остава много време, тoй cъздaва poбoт - Джеф, ĸoйтo cлeд cмъpттa му ще продължи да се грижи за любимото му куче. Toй ce oпитвa дa нayчи твopeниeтo дa бъдe "чoвeĸ", a дoмaшният любимeц- дa пpиeмe нoвия cи cтoпaнин. Джеф е много комичен персонаж. Напомня ми на малко дете, което опознава света. Заедно тримата тръгват на последно пътешествие из страната, в което Финч иска да покаже на Джеф радостта от живота и да сближи робота с кучето. Финч умира, но пътуването на двамата останали продължава. Въпреки тъжния си край, филмът остави в мен светло усещане. Той поставя теми като тази за безусловната обич между хората и животните, за всеотдайността, за грижовността, за бъдещето на човечеството и света.“

Калоян Панов, 8 клас

960x540.jpeg

„На мен много ми хареса филма. Определено не е от най-оригиналните апокалиптични филми, но владее чувствата на зрителя. В интернет гледах ревюта за филма и някои казваха, че е доста бавен и скучен, но според мен това, че е по-бавен, дава достатъчно време на зрителите да „обработят“ емоциите си, защото един от акцентите е взаимоотношението между човека, роботите и животните. Направи ми впечатление как Финч отначало беше доста недоверчив към своето творение Джеф, защото роботът беше неопитен, но с натрупване на познания за света, Джеф започва да се грижи за останалите. Кучето „Добра година“ нямаше доверие на дърдоркото Джеф, но по-късно машината и животното се опознават и стават приятели. Дали е възможно да настъпи хармония между изкуствения интелект и живата материя? Вероятно, ако постъпките ни са програмирали тези отношения, засега обаче изкуственият интелект е повече зловреден за живота на Земята.“

Наталия Ангелова, 11 клас

960.jpeg